_aivlis_ Pridane: 20.11.2002 20:54:15
""UFff! ale pekne ostra tema..na strankax HELLu :)..
|
lucian Pridane: 21.11.2002 09:11:52
cirkev nie je neomylna..... a ona to vie..... co inkvizicia....... a co celibat? :)
|
wampire Pridane: 21.11.2002 20:47:51
suhlasim, ze cirkev ma k neomylnosti daleko ... je to predsa organizacia zlozena z ludi, z ktorych je kazdy omylny ... tak ako to plati pre vsetky organizacie a v konecnom dosledku aj nabozenstva ... ziadne si nemoze narokovat na neomylnost ... je ich privela na to aby mali vsetky pravdu (a moj osobny nazor je, ze pravdu nema ani jedno z nich, kedze pravda je vec vysostne subjektivna a z pohladu kazdeho cloveka ina :) ... ale, celkom by ma zujimalo, koho vyrok to je, resp. pri akej prilezitosti odznel:)
|
wampire Pridane: 21.11.2002 20:50:25
suhlasim, ze cirkev ma k neomylnosti daleko ... je to predsa organizacia zlozena z ludi, z ktorych je kazdy omylny ... tak ako to plati pre vsetky organizacie a v konecnom dosledku aj nabozenstva ... ziadne si nemoze narokovat na neomylnost ... je ich privela na to aby mali vsetky pravdu (a moj osobny nazor je, ze pravdu nema ani jedno z nich, kedze pravda je vec vysostne subjektivna a z pohladu kazdeho cloveka ina :) ... ale, celkom by ma zujimalo, koho vyrok to je, resp. pri akej prilezitosti odznel:)
|
dominee Pridane: 21.11.2002 21:15:03
nuz nahodu mi google pre hladani nasiel aj nasledujucu stranku http://www.globalserve.net/~mbc24/Q%20101-150/118_neomylna_cirkev_.htm ktora bola nametom na tuto diskusiu =]
|
wampire Pridane: 22.11.2002 09:40:20
prave som si precital ten clanok, odporucam kazdemu, aby si to pozrel :) ... nema chybu, takto dogmaticke vyhlasenia som dlho necital :)) ... s tym clovekom by som sa celkom rad porozpraval, ale mam pocit, ze by ma vedel niektorymi svojimi vyhlaseniami celkom dobre vytocit :) ... nemam nic proti viere, ale neuznavam takuto slepu vieru v nieco a toto mi pripomina takyto slepy pristup -verit absolutne neobmedzene v cosi ... ale nie je to viera v nejaky vyssi princip, alebo presvedcenie (comu uplne rozumiem, kazdy comusi verime), je to proste viera v neomylnost organizacie, organizacie, ktora sa za tych par tisicroci skutocne nema velmi cim pochvalit a niektore jej praktiky obcas pripominaju praktiky mafianskych organizacii ... povodne som chcel napisat podstatne tvrdsiu reakciu, ale nechal som c sebe trosku vychladnut adrenalyn, ktory mi vybehol do zil po precitani :)
|
djiabliq Pridane: 22.11.2002 16:12:45
hmm oni maju svoju pravdu a kazdy clovek ma svoju... ak sa tieto pravdy prekryju tak si moze clovek povedat ze sa stotoznuje s tym co je napisane .... ja verim ze cirkev vie priniest aj to k comu bola vytvorena pre ludi, ktori naozaj veria a tym nezalezi na tom ci chodia pravidelne do kostola alebo ..., ale jej zneuzitie v prospech niekoho alebo na obohatenie niekoho alebo na sziskanie moc nekaceptujem... preto tejto institucii ako pozmeskemu vytvoru neverim.....
|
in Pridane: 22.11.2002 17:48:50
Palo je exemplarni priklad chudaka - nemysleno ve zlem - ktery ztotoznuje pojmy jako Vira, Buh, cirkev atp ...
Vzdycky me znova napada, proc si cirkev mysli, ze ma patent na spravny vyklad Bible - vzdyt ani Jezisovi ucednici, kteri s nim zili a travili spoustu casu - ne vzdy zcela chapali ... No a katolici, to je extrem v ramci extremu ...
Na druhou stranu obdiv a uznani lidem, kteri dokazi sluzbe Bohu (tzn i ostatnim) obetovat (venovat) cely svuj zivot - casto v oblastech, kterym se vetsina obloukem vyhyba resp je nechce videt ...
Cirkev svymi postoji popira evoluci (nejen lidstva) a je div, ze stale funguje ...
|
in Pridane: 22.11.2002 18:48:01
Jinak Palo - a jemu podobni - najdou odpovedi na sve otazky (a mnohem vice) na serveru PANEBOZE.cz
|
dominee Pridane: 25.11.2002 00:30:52
noo ja som tam nasiel to "mnohem vice" =]]
|
wampire Pridane: 25.11.2002 17:08:34
paneboze :)) ... inak in davaj pozor aby ta za sirenie podobnych stranok neupalili :)
|
in Pridane: 25.11.2002 19:01:49
wampire : snad nepokropili svecenou vodou, ne :-)
|
wampire Pridane: 25.11.2002 22:06:37
in: svecenu vodu mi tu nespominaj :) ... este stale mam z nej jazvu po suboji s jednym fararkom :)
|
in Pridane: 26.11.2002 09:32:29
wampire : svecena voda je cool jako parfem - v podstate je sice k nicemu, ale na mlade upiry to dela dojem ...
|
wampire Pridane: 26.11.2002 17:19:22
in: ... a starym upirom to dela jazvy ... :)
|
in Pridane: 26.11.2002 17:31:10
wampire : co by byl upir bez nejake te jizvy :-)
|
wampire Pridane: 28.11.2002 01:01:41
in: vies, ono to posobi strasne neesteticky ... chces si ist zahrat do nejakeho toho filmu a mas kvoli tomu zatvorene dvere do soubiznisu:)
|
in Pridane: 28.11.2002 17:55:39
wampire : mas hrat v beckovych filmech nebo pornu - tam na nejake te jizve nesejde :-)
|
djiabliq Pridane: 02.12.2002 15:20:22
wampire a si pravy upir ? :o)
|
wampire Pridane: 04.12.2002 21:54:20
vsisni si hodiny mojich odpovedi a zistis ... co myslis, preco odpovedam stale az po zotmeni :))
|
wampire Pridane: 04.12.2002 21:54:40
vsimni si hodiny mojich odpovedi a zistis ... co myslis, preco odpovedam stale az po zotmeni :))
|
djiabliq Pridane: 05.12.2002 11:46:46
2wampire : ukaz zuby :o)
|
wampire Pridane: 08.12.2002 01:54:19
noc opat nastala, a ja som volny:) ... a tu su tie pozadovane zuby :-C
|
in Pridane: 09.12.2002 09:29:58
hele, KinderWampiri ...
|
dominee Pridane: 09.12.2002 11:21:11
hehe =]
ja osobne nemam problem vyst na slnko, len am oci bolia nehorazne, co ty in? =]
|
in Pridane: 10.12.2002 08:55:35
uplne stejne
|
wampire Pridane: 10.12.2002 12:12:33
no a preto je najlepsie pokial to dovoluje dennyprogram pocas dna spat a zahrat sa na takeho nocneho vtaka:)
|
in Pridane: 10.12.2002 19:12:43
prez noc je vzhuru prilis mnoho sezonnich- vikendovych- a kinder- wampiru ...
|
wampire Pridane: 10.12.2002 19:25:08
a ty zvysni vampiri su hore kedy? :)
|
in Pridane: 11.12.2002 12:32:57
wampire : dopln si zakladni vzdelani v nejake vecerni skole ... to co jsem napsal nijak nevylucuje, ze prez noc jsou vzhuru i ti zvysni - jen to rika, ze je prilis mnoho tech nezvysnych ...
|
dominee Pridane: 11.12.2002 15:22:12
hehe no vidim to na zalozenie zvlast diskusje =]]
|
djiabliq Pridane: 11.12.2002 20:59:20
in :o) ..............kde su ?
|
in Pridane: 12.12.2002 09:19:53
jinak radi zodpovime vsechny vase otazky ohledne viry, cirkve, boha atp ->
http://paneboze.cz/
jinak jsem i na mailu jezis@paneboze.cz
|
wampire Pridane: 12.12.2002 13:16:57
in: hmmm ... a ty si tie zakladne vedomosti cerpal odkial? :) ... dominee: zatial je to v pohode, hlavne je ze je ta diskusia k veci :))
|
in Pridane: 12.12.2002 18:12:56
in je cast inri, muj mail je jezis@paneboze.cz ... odkud myslis, wampire, ze cerpam sve informace :-)
|
wampire Pridane: 12.12.2002 22:46:48
in: smekam klobuk, vidim ze ty mas informacie priamo od zdroja :) ... hmmm, existuje moznost, zeby si sa obcas u toho hore prihovoril aby mi obcas pomohol s niektorymi vecami tu dole? (pokial sa nemylim, mala by byt momentalne v madarsku v lotte celkom pekna vyhra :))
|
in Pridane: 13.12.2002 13:32:28
wampire > a co pro to delas ty sam :-) neptej se, co muze ten hore udelat pro tebe, ale co ty muzes udelat pro nej :-)
prece by ses nechtel valet a ten nahore at se o vsechno ostatni postara ...
|
dominee Pridane: 13.12.2002 14:13:49
hehe =]
a podaql si si vobec los do loterie? =]]
|
wampire Pridane: 14.12.2002 20:44:05
dominee: to si musim podat los? ... som si myslel, ze ked uz in nejako zariadi tu vyhru tak vyriesi nejako aj to s tym losom :)
in: a nedalo by sa to takto - ze on spravi nieco pre mna a potom ja nejaku tu malickost pre neho :)
|
dominee Pridane: 14.12.2002 22:03:32
stes mu kupit bonbonieru? =]
|
wampire Pridane: 15.12.2002 02:23:56
pokial by to stacilo:)
|
Bozi syn Pridane: 02.01.2003 01:20:30
Vraj kazdy ma kusok pravdy ci co..
Pravda nie je relativna a moj Otec pozna cely pravdu.
Ak chces vediet viac, spytaj sa ma ako ;)
|
djiabliq Pridane: 02.01.2003 10:29:40
2 Bozi syn : priamo od Teba nechcem vediet nic ....
ale zaujimaly by ma Tvoje pohnutky si dat toto meno a oslovit nas tu na HELLi a ponuknut nam pravdu od Tvojho otca ...
|
dominee Pridane: 02.01.2003 19:24:08
heh to ako nejaky podomovy predajca, pravda o stvoreni sveta , dnes len za 9,90 , ak si kupite 10 odpustkov dostanete 1 pozehnanie zdarma! =]]
|
hasak Pridane: 04.01.2003 15:59:30
dominee> skor teleshopping ...
|
dominee Pridane: 04.01.2003 22:47:39
to ej jedno, ako hocikto kto ponuka nieco co jemu nenalezi a o com nic ani len netusi...
kazdopadne mi na jeho odpovedi vobec nezalezi, vlastne mi na odpovedi na tu oazku vobec nezalezi, pre man je podsttne ze tento svet JE . nech vznikol ako chcel a nech je ejho podstata ako chce, relna ci virtualna..
djiabliq: kazdy ma predsa pravo vyjadrit svoj nazor, o ze sa zosmiesni je jeho vlastne rozhodnutie =]
|
djiabliq Pridane: 05.01.2003 18:07:48
domine hmm vsak ja som nepovedala ze ma zakazane povedat svoj nazor, len som povedala ze v tej forme ako ho tou prezentuje mna osobne nezaujima :o) takze som si povedala tiez svoj nazor tak :o)
a nebolo to pre mna smiesne skor hmmm ......ale to je jedno :o)
|
in Pridane: 06.01.2003 09:10:57
Mozna by stalo za pokus zjistit, kdo vubec jeho otec je :-)
|
N30_ Pridane: 23.02.2003 19:37:01
Cirkev muze dekovat dablu je udrzel pohromade ::_
|
in Pridane: 07.03.2003 21:48:34
nikoli dablu nybrz lidske omezenosti, blbosti a pohodlnosti ...
|
Hekate Pridane: 25.11.2003 12:56:43
suhlasim s N30
|
Rozprávač Pridane: 09.12.2003 22:58:44
Boh je dokonalý,cirkev je od boha.Tiež je dokonalá,tak ako jej tvorca.Inkvizícia je dielom človeka,lebo človek je nedokonalý.Dielom koho je potom človek?Je človek stvorený na obraz boží?Ak áno,potom prečo Boh stvoril človeka nedokonalého?Mohol ho stvoriť dokonalého tak,ako stvoril dokonalú cirkev.Asi preto,aby sa človek mohol ďalej vyvíjať k dokonalosti.To,čo je nedokonalé,má šancu sa ďalej vyvíjať.Čo je dokonalé,už sa ďalej vyvíjať nepotrebuje.Z toho usudzujem,že je oveľa ľahšie stvoriť dokonalú cirkev ,ako dokonalého človeka.Prečo dokonalý tvorca s dokonalými pravidlami očakáva od nedokonalého diela dokonalé správanie?
|
l4m3r Pridane: 27.11.2004 14:31:28
Boh to vobec neocakava. Keby na to cakal, tak by neposlal svojho Syna, aby za nas zomrel.
Myslim, ze stvoril cloveka dokonaleho urcitym sposobom - dal mu slobodu rozhodovat sa.
A to ako sa rozhodujes kazdy den je LEN na tebe...
|
VELESOVROH Pridane: 01.02.2005 18:09:29
Boh a Jezisovo ucenie nema nic spolocne s Katolickou cirkvou.
Inac to ze my sme ta prava neomylna cirkev.. vravi dalsich 50 odnozi krestanstva{evanjelici,adventisti,baptisti,jezisova cirkev,..}
Tie slepe slova tam na tu stranku napisal biskup Eirene..Slovensky kral katolikov. Katolicka cirkev je uz sama o sebe omyl. Samozrejme, kto si nechce dokazat tomu nit pomoci. Ked si taky otec cirkvy povie ze ma pravdu aj keby ste mu diabla vycarovali nepomoze.
Katolicka cirkev?? Nechcem tak kruto,ale je to jedna hnusna mafia plna pedofilov, podvodnikov,zbohatlikov...Pomylila sa uz v pociatkoch po rannych krestanoch ked cisar Konstantin spojil rimske pohanske tradicie a zvyky s krestanmy aby tak upokojil svoj narod plny rozbrojov.
Potom inkvizicia vsak...atd..
Nebudem si tu vylievat srdiecko ale za zmienku este stoja napr ''svaty bratia''zo Soluna ktory tu prisli rozsirovat krestanstvo,a budte si isty, ze kebyste nacreli do historie, bolo to krvave rozsirovanie viery,zabijanie Slovanov,palenie svatohajov namiesto ktorych postavili kostoly. A bombonik nakoniec, znak ktorym sa katolici a vobec vacsina krestanov hrdi..Kriz je dalsi prvotny omyl, pretoze historia aj veda dokazali ze Jezis ako historicka osobnost umrel na obycajnom kolmom kole.
Katolici by si skor amli dat do znaku chliev..tam sa Jezis narodil..a aspon by kazdy vedel kam vstupuje a co ho tam caka.
No ale ked to ''svaty papa povie''...co narobime
|
Narien Pridane: 05.02.2005 22:52:51
krestanstvo je najvacsia katastrofa v ludskej historii. studujem historiu a filozofiu, a s vedomostami ktore mam by som sa hanbil oznacit sa za krestana. nic nebolo tak skorumpovane, pre nic sa tolko nezabijalo, cirkvi islo vzdy len o moc. zabery ako papez hajluje vedla hitlera sa vam krestanom velmi nepacia vsak? a co sucasnost...vsimnite si prosim ake ustupky robi cirkev aby "isla" s dobou. este nedavno bolo nemyslitelne aby napr. akokolvek uznala homosexualov. nemam chut sa tu rozpisovat lebo vo mne vrie krv ked o tom mam hovorit. ale jedno co ma naozaj stve: bud som krestan a spravam sa podla toho, idem na spoved ale ked to tam slubujem tak neurobim ten isty hriech vedome druhykrat (vsak fajciary atd.) a zasa sa vyspovedam a tak dokola, alebo na to s prepacenim serem. a len tak pre zaujimavost, v roku 2004 bolo 218 knazov a fararov odsudenych za sexualne obtazovanie a pedofiliu. a ked sa nad vierou zamysli clovek so zdravym rozumom, preco sa nedeju ziadne zazraky, za tych 2000 rokov ziaden zazrak okrem tych v biblii nebol zaznamenany. vas boh ak vobec existoval asi uz zomrel davno na krizi.
|
Narien Pridane: 05.02.2005 22:53:21
krestanstvo je najvacsia katastrofa v ludskej historii. studujem historiu a filozofiu, a s vedomostami ktore mam by som sa hanbil oznacit sa za krestana. nic nebolo tak skorumpovane, pre nic sa tolko nezabijalo, cirkvi islo vzdy len o moc. zabery ako papez hajluje vedla hitlera sa vam krestanom velmi nepacia vsak? a co sucasnost...vsimnite si prosim ake ustupky robi cirkev aby "isla" s dobou. este nedavno bolo nemyslitelne aby napr. akokolvek uznala homosexualov. nemam chut sa tu rozpisovat lebo vo mne vrie krv ked o tom mam hovorit. ale jedno co ma naozaj stve: bud som krestan a spravam sa podla toho, idem na spoved ale ked to tam slubujem tak neurobim ten isty hriech vedome druhykrat (vsak fajciary atd.) a zasa sa vyspovedam a tak dokola, alebo na to s prepacenim serem. a len tak pre zaujimavost, v roku 2004 bolo 218 knazov a fararov odsudenych za sexualne obtazovanie a pedofiliu. a ked sa nad vierou zamysli clovek so zdravym rozumom, preco sa nedeju ziadne zazraky, za tych 2000 rokov ziaden zazrak okrem tych v biblii nebol zaznamenany. vas boh ak vobec existoval asi uz zomrel davno na krizi.
|
nawa Pridane: 09.02.2005 12:33:23
kestanstvo je najzhubnejsia sekta
|
nawa Pridane: 09.02.2005 12:33:26
kestanstvo je najzhubnejsia sekta
|
nawa Pridane: 09.02.2005 12:34:07
kestanstvo je najzhubnejsia sekta
|
karol Pridane: 29.04.2005 22:29:17
niekto si povie medzi mnou a bohom stoji cirkev, no ja si poviem cirkev obmedzuje..
|
miso Pridane: 31.05.2005 21:53:06
cirkev je organizovany bordel v ktorom sa nevyzna ani sam papez WELCOME to the HELL
|
Smrtak Pridane: 26.10.2005 15:59:56
Cirkev "sveta" urobila chýb az privela okrem vojen ktore rozputala a životov ktoré kôli nej skončily na kríži alebo v plamenoch na hranici ale ani si za tých 2000 rokov nebola schopna udrzat jednotu. cirkec menila svoje postoje tak casto ze v minulosti ked niekto prehlasil ze videl bosorku na metle bol upalený ako kacír po sto rokoch nadisiel cas lovu na carodejnice ked cirkev vyhlasila ze tato bosorka lietala na metle a preto bude upalena a ked sa niekto proti tomu postavil ze to nieje pravda bol taktiez upalení ako kacir nieje to ironia.
v mene cirkvi bola napisana jedna z najkrutejsich kníh vsetkých cias ktora pripravila o zivot stovky zien teda kladivo na carodejnice. ale aj samotna biblia ktora je povazovana cirkvou za svetu pravdu je pravdepodobne iba stara zbierka pribehou spisana hebrejmi.
|
Sharagan Pridane: 17.11.2005 21:59:24
Cirkev na seba púta ľudí tým, že sa pokúša vysvetliť prirodzené javy prírody. Pritom niečím nepochopiteľným a odkazujú sa na vieru, lebo ju sami nechápu a nedokážu rozumne odôvodniť. Ako len človek môže podriadiť prírodu ktorú nechápe ešte menej pochopiteľnejším chiméram. Zdraví ľudský rozum predsa nemôže veriť v niečo, čo nechápe. Kto slepo verí je podľa mňa mŕtvy aj keď dýcha.
|
null Pridane: 25.11.2005 23:55:33
null
|
null Pridane: 25.11.2005 23:55:38
null
|
null Pridane: 26.11.2005 03:16:26
null
|
null Pridane: 26.11.2005 03:16:28
null
|
null Pridane: 26.11.2005 03:31:42
null
|
null Pridane: 26.11.2005 03:31:42
null
|
gamatha Pridane: 13.02.2006 19:15:43
s vedomím, že cirkev ničí ľudí som odstúpila z tejto organizácie plnej slepých bláznov... žijú vo svete aký si ho vysnívali, zatiaľ čo realita sa tomu vôbec nepribližuje... šokuje ma mládež a heslá: ježiš ťa miluje, boh je láska... verím že jedného dňa sa ľudstvo spamätá bo tím ľudom to nevysvetlíte.. sú to fanatici!!
|
gamatha Pridane: 13.02.2006 19:15:44
s vedomím, že cirkev ničí ľudí som odstúpila z tejto organizácie plnej slepých bláznov... žijú vo svete aký si ho vysnívali, zatiaľ čo realita sa tomu vôbec nepribližuje... šokuje ma mládež a heslá: ježiš ťa miluje, boh je láska... verím že jedného dňa sa ľudstvo spamätá bo tím ľudom to nevysvetlíte.. sú to fanatici!!
|
Unforgiven Pridane: 09.04.2006 12:57:04
Nahodou som zabludil do tejto diskusia a az ma pri srdiecku hreje ked si to citam...len tak dalej,toto dnesne zadubene ludstvo potrebuje recnikov,ktori mu otvoria oci,nech sa prestane klanat autorite ktoru si samo vymyslelo....
mimochodom poznati tento Epikurov vyrok???
„Ak boh chce, ale nemôže zlu zabrániť, nieje všemohúci.
Ak môže, ale nechce zlu zabrániť, nieje dobrotivý.
Ak môže a chce zlu zabrániť, potom by nemalo zlo na svete existovať.“
pekne ze????
zemysleli ste sa niekedy na krestanskymi hriechmi???...
...Na chamtivosti nie je nič zlé, znamená len, že niekto chce ešte viac, ako má. Závisť znamená, že so záujmom pozorujeme majetok druhých a tužíme získať podobné veci pre seba. Závisť a chamtivosť sú motivačné sily ctižiadosti – bez nej by sa ťažko dalo dosiahnuť niečoho významného. Obžerstvo neznamená nič iné, ako že jete ešte viac, ako potrebujete k prežitiu. Keď sa prejedáte a hrozí vám obezita, ďalší hriech – pýcha – vás donutí, aby ste sa snažili vyzerať tak, aby ste získali stratenú sebaúctu.
...no a este trochu fylozofie na zaver...
Boh môže všetko, čo je člověku zakázané – zabíjať ľudí, konať zázraky len pre svoju potechu, ovládať iných bez akejkoľvek zodpovednosti atď. Pokiaľ človek takéhoto boha potrebuje a uznáva ho, uctieva svoj vlastný výmysel. Tím vlastne sprostredkovane uctieva člověka, ktorý boha vymyslel. Nie je predsa rozumnejšie klaňať sa bohu, ktorého si stvoril podľa vlastných emočných potrieb – bohu, ktorí sa najlepšie zosobňuje konkrétnou pozemskou a telesnou bytosťou, obdarenou takým potenciálom, že dokázala vymyslieť boha???
....tato stranka sa mi zacina fakt pacit:)))))
|
neesy Pridane: 25.05.2006 17:48:51
nabozenstvo vo vseobecnosti zalozili v minulostii o trochu chytrejsi ludia ako ti ostatni ktori tomu slepo verili (a veria dodnes) aby ich mohli pomcou strachu zo smrti a niecoho nadprirodzeneho ,neznameho ovladat...je to len zopar absurdnych a navzajom sa vylucujucich myslienok a tez ktore si niekto vymyslel.. (fakt ked si zobieriete bibliu tak to nedava zmylsel ..niektore veci sa vzajomne vylucuju )myslim ze v 21. storoci i nema co hladat..uz davno si vieme vysvetlit ´´vtedy nadprirodzene ´´veci bez toho aby sme sa obavali hnevu nejakej v podstate neexistujucej autority .myslim ze to brani slobodnemu mysleniu... nechapem ako moze vzdelany a inteligentny clovek v dnesnej dobe verit takej absurdnej , nepodlozej dokazmi ,2000 rokv starej historke.. a pokladam za paradox ako si niekto moze mylsiet ze ked je dobry ´´krestan´´ znamena to automaticky ze je aj dobry clovek. ved cirkev nam uz od svojho vzniku len dokazuje snahu o ovladanie ludi pomocou viery a okrem toho za celu jej historiu zomrelo neskutocne vela ludi´´ v mene boha´´ dost krutym sposobom (napr. len inkvizicia zabila okolo 2 milionov nevinnych zien... kriziacke vypravy a pod..) vzdy si nasli sposob ako odstranit nepohodlnych ludi... a to uz vobec nehovorim o spravani sa jej predstavitelov... (neverim ze normalny muz je ochotny cely zivot´´ zasvetit bohu ´´... nehovorim ze nemame nicomu verit.. ale zasvetit svoj zivot takej veci je strata slobodneho myslenia...
a v skratke (ak sa to niekomu nechce citat) som ateistka..
|
Harpia Pridane: 20.06.2006 14:18:19
Cirkev...katolícka alebo satanova??????
Radšej by som sa pridala k satanovej ako ku katolíckej....katolíci sú obyčajný ludia ktorý chcú aby ste dbali na ich pravidlá....na ich vadné pravidla ktoré sú výhodné iba pre nich!
Neni som za nikoho ale v cirkvi satanovej vám nezabranujú k vlastnej potrebe............
|
jezibaba Pridane: 27.07.2006 10:51:32
cirkev ja verim v boha a ne kvoli cirkvy nesuhlasim z mnohymy vecamy co robi ale to nesuvysi z Bohom kto che verit tak veri pre presvedcenie nie pre ine veci a s rekatolizaciou myslim nesuhlasi nikto lebo kazdy ma pravo verit v to co chce a ne v to co mu niekto nanuti asi tak
|
romeo Pridane: 09.11.2006 15:58:47
cirkev je podla mojho nazoru jedna z najvecsich organizacii vobec..ohrozuje rozvoj vedy na celom svete,zvysuje napatie medzi ludmi na zelej planete,vedie vojny,je to uzernicka organizacia neplatiaca u nas dane,s obrovskym politickym vplyvom,a nepredstavitelnym majetkom...
|
bigmomma Pridane: 11.11.2006 22:27:24
vacsina ateistov sa hnusi pri slove cirkev. vidia za nou iba korupciu, pedofiliu, inkviziciu, vojny, mafianske praktiky a neviemco vsetko este. vobec sa im necudujem, pretoze ludia co su v cirkvi su (takmer) taki isti ako vsetci ostatni, maju svoje chyby.
na druhej strane velmi malo ludi vidi aj tu dobru tvar cirkvi. pomoc ludom - jednotlivcom, specifickym individuam. kedze je to mravencia praca tak to vacsina beznych ludi ani nezaregistruje. (nie su ako klasicke organizacie, ktore ked venuju nejake prostriedky na charitu tak maju potrebu sa tym strasne prezentovat na verejnosti aby ukazali aki su dobri).
vsetkym vam ktori sa o nejakej organizacii vyjdrujete ako o najvacsej katastrofe ludstva, prosim vas nerobte tak kym tu organizaciu nepoznate. nechcem vas ociernovat ani odhadzovat, ja mam na vela ludi organizovanych v cirkvi podobny nazor, ale poznam niekolkych (skoda ze je ich tak malo), ktori sa naozaj mozu nazvat clovekom s velkym c. a to co ti ludia vykonali podla mna vyvazi vsetko to zle co cirkev napachala.
|
Guarder of laws Pridane: 26.12.2006 20:29:24
Tak aby ste vedeli viem o cirkvi celu pravdu ... neni sto percentne, pergamenty co som cital som dlho studoval ... a zistil som ze o minulosti vie naozaj len vyssi spolok vatikansky .... ale viem ze v minulosti ludia s vyssou mocou prisli z napadom ako vyuzit blby lud lebo boli vzdelany, zacalo sa to zastrasomvanim obyvatelstva, o pohromach carodejoch a uplnych nezmysloch, tak sa zacalo s poplatkami a roznymi milodarmi ... a vsetko sa to konci trapnou zastierkou, Jezis, Boh a spol. neexistuje. Cela cirkev ma tolko nahrabane ze si to ani nevieme predstavit, tie vojny ktore rozputala, tie hriechy a umrtia co si lud vytrpel ... je to z vacsej casti viny cirkvi z minulosti ... a dnes aka je prava tvar cirkvi ? Nezabudnem kolko ludi zmagorila, sluzobnikmi cirkvi su omylny ludia, chamtivy a bojazlivy ... Ak chcete verit to je vasa vec ... osobne uprednostnujem svoj instinkt ... zijem len raz a neumrem pre nieco vco veria druhi ... a tie reci o homosexualoch,uchyloch ved sam nas farar vystupuje ako mily slusny clovek ale hlavne ze ma bmw 3 radu a aj v dome lasky som ho videl, tak bol zamaskovany ze som si ho vsimol ... a kazdy kto studoval teologiu asi dobre vie aku ma cirkev minulost ... Kebyze zijem pred 2000 rokmi, tak by ma dodnes ludia uctievali zalezi to od cloveka a jeho presviedvacich schopnosti ... a blbcov je lahke presvedcit, a myslim ze slepa viera nevedie k nicomu ... kazdy koho poznam - velky krestania a chvilu nato v krcme nasackovany, nadavaju, biju sa, kazdy zije len raz tak nech si dobre rozmysli preco, a poznam ludi co su silny veriaci a viem ze su fakt streleny, a zivot je prenich z mojho pohladu fakt ako polievka od starej mamy - zjest ju rychlo od hladu a cakat na dalsi den s tusakom ze ten dalsi bude lepsi ... a to co sa stalo pred 2000 rokmi ma nezaujima, ale keby som to mal studovat tak nech je to verejnosti pristupne, preco take tajnosti okolo toho co sa stalo ??? davinciho kod ma dako neoslovil ale pravda je taka ze zodpovednost a krv ostava v ich rukach ... asi si aj ja zalozim daky spolok KalEl a budem robit kultovne obrady ... postavim si chram a zacnem vlastne spolunazivanie klubu vyvolenych, to bol iba vtip ...
|
sajfer Pridane: 02.02.2007 01:06:20
MUHAHA...nejako sa mi tetno link dostal do ruk..cirkva upada..pripadne upadla..ako sorry..:D ale vsade pise ze cirka ma zit v chodobe a pomahat tym co v chodobe su a pomoct im postavit sa na vlastne nohy..:D ako sorry! oproti mam faru za 8 000 000sk! maju asi 3 auta..a zije tam jedna rodina..aby sa pan farar neposral..kedze nedaleko byva 8 clenna rodina a ledva splacaju splatky bytu..ehm..o com to je? btw! ak to nestaci..papez a jeho papamobil! :D myslim ze to hovori za vsetko..aj ked sme pri tom VATIKAN je stat! :D haha..asi najmensi..:D ale zato poriadne praxaty!:D nemam slov..:D hej cirka ma jedno dobre ty 10 prikazani..inak by sme sa asi navzajom vsetci vyvrazdili..sice..aj tak sa vrazdi.ale aspon si na to zakony
|
anonym Pridane: 06.02.2007 16:16:31
Najvecsia mafia na svete je Cirkev nech si vravi kto chce co chce !
|